2014. április 3., csütörtök

Beleolvastam (április)

Sziasztok!

Újra itt vagyok a félig-meddig olvasott könyvek rovatával. Itt osztom meg veletek első benyomásomat olyan könyvekről, amiket még csak részben olvastam el.

Steve Feasey: A szunnyadó vadállat - Vérfarkaskölyök 1. 


Ez tipikusan az a könyv, ami nekem a "túl tini" kategóriába esik. Az eleje kidolgozatlan, kicsit vontatott, unalmas, eddig még alig történt valami. A nyelvezet is túl egyszerű, szóval harminc oldal után meg is álltam. Elképzelhető, hogy a vége felé lesz néhány akciódúsabb jelenet, de addig még nem jutottam el. És még második része is van a könyvnek (miután ezzel végeztem, arra is sort kell kerítenem, mert már jó ideje megvan). Az az egy vonz benne, hogy itt a központi karakter egy fiú, mert lányos történetből túl sokat olvastam már.

Rachel Caine: Élőhalottak bálja (Üvegház 2.)

Az Üvegházat olvastam, és tetszett, de nem értettem, mit esznek rajta annyira. Én nem éreztem annyira hú-de-nagyon-jó könyvnek, mint ahogy sokan beállították. A második részt is elkezdtem, de kb. két fejezet után abbahagytam és azóta eszembe se jutott. Nem nagyon érdekelt a szereplők sorsa. Ez a könyv is a "majd egyszer" kalapba került, az esetleges folytatásokra pedig valószínűleg nem fogok igényt tartani. De ki tudja? Majd meglátjuk ha elolvastam. 

Cecily von Ziegesar: Bad girl 4. (Gossip girl 4.)


Olvastam az első három részt, azokat hamar elolvastam, mert rövidek voltak és valahogy újszerűnek találtam őket. Bármennyire gyerekesek és "túl gimisek" voltak számomra, valahogy azért mégis lekötöttek. De ennek a résznek a háromnegyedénél elakadtam, hónapok óta ülök rajta, nem vonz. Nem mondom, hogy rossz, de mostanság akad jobb olvasnivalóm is. Pedig már megvan a sorozat a hetedik részig, azok is olvasásra várnak. Majd egyszer talán sor kerül rájuk.

Kelley Armstrong: The Summoning - A szellemidéző


Most biztos nagyon meg fogtok lepődni (tudom, hogy sokan szeretik ezt a sorozatot), de ezt a könyvet már harmadjára kezdem el és még egyszer sem sikerült befejeznem! Nem tetszik, nem egyedi, nem köt le. Már itt van a polcomon a folytatás is, de egyszerűen még ezen sem tudom átrágni magam. Nyomasztó a hangulata és nem érdekel a cselekménye. Nem szimpatikusak a szereplők és olyan érzésem van, mintha már száz ilyen történetet olvastam volna. Nem tudom, mikor végzek vele.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Template by:

Free Blog Templates