2014. október 30., csütörtök

Beleolvastam (október)

Nos, újabb hónap telt el, és én alig hoztam nektek értékeléseket. Most is csak egy beleolvasóval szolgálhatok. Ejnye, bejnye! Mostanában sűrűsödik a programom, így nem nagyon jut időm olvasásra. Ami ennél is durvább: újra rákaptam a koreai sorozatokra. (Ne is mondjátok, tudom, hogy nincs megállás, bedarálnak. Már legalább kétszer elkapott a gépszíj, egyszerűen nem bírom ki, hogy ne nézzek bele a következő részbe, aztán ha ott vagyok, már végignézem.) Úgyhogy most kissé kénytelen voltam félretenni a könyveket. De ne aggódjatok, az olvasást sem fogom elhanyagolni. Addig is, míg nem jövök egy újabb könyvértékeléssel, hoztam nektek egy jelentést a jelenlegi "beleolvastam"-listáról. 


Sarah J. Maas: Crown of Midnight

Emlékeztek, hogy tetszett Az Üvegtrón, de nem voltam nagy rajongója? Az első résznek számos hiányossága volt, ami nagyon zavart. Azért mégiscsak érdekelt annyira a folytatás, hogy elkezdjem olvasni angolul. Már a háromnegyedénél járok, és úgy érzem, nem sok van hátra, mert leköt a sztori. Nagyon örülök, hogy belekezdtem, mert jobban tetszik, mint az első rész! Megvan az, amit Celaenából eddig hiányoltam, és a szerelmi szál is úgy alakul, ahogy szerettem volna, bár ezidáig nem voltam kimondottan se Chaol, se Dorian-párti. Itt a magyar megjelenés, szóval azt megvárom, mert szeretném a könyvet magyarul is elolvasni, így kritikát majd csak akkor írok róla. Mindenesetre az első benyomásom pozitív, remélem, a maradék pár oldal nem késztet arra, hogy meggondoljam magam. 

Hamarosan olvasom:

Stephanie Perkins: Lola és a szomszéd srác

Az első részt nagyon szerettem, ezért vetettem szemet Stephanie Perkins újabb könyvére. Eddig ígéretesnek tűnik, a borító tetszik, Lola karaktere pedig nem semmi! Bár még eléggé az elején járok a sztorinak, úgy érzem, nem kell sok és hamarosan végzek vele. Szinte olvastatja magát: könnyed, fiatalos. Értékelés hamarosan.


Luca Di Fulvio: Álmok bandája

Elkezdtem olvasni, mert valaki ajánlotta a könyvet. Az elejét nagyon izgalmasnak találtam, de aztán jött egy lagymatag rész és most kissé unalmasabb szakaszba jutott a történet. Olyannyira, hogy egyelőre nincs kedvem tovább olvasni. De majd sort kerítek rá később, mert állítólag felpörög még a sztori. Majd meglátjuk. Mindent egybevéve, kissé más jellegű, mint a címe és a külleme alapján gondoltam, de tetszenek a karakterek, tehát adok egy esélyt a könyvnek. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Template by:

Free Blog Templates