2014. február 12., szerda

Új szerzeményeim

A december a karácsony miatt könyvbeszerzés szempontjából nagyon termékeny hónapnak számít és szerencsére ebben a tekintetben az idei január is sikeres volt számomra. Itt egy kis áttekintés arról, milyen könyvekre sikerült szert tennem az utóbbi időben. 

2013. decemberben szerzett könyveim:
Brent Weeks: A Fekete Prizma (karácsonyra kaptam)
Cynthia Hand: Angyalvágy (karácsonyra kaptam)
Jamie McGuire: Az őrző (karácsonyra kaptam)
J. R. R. Tolkien: A hobbit (karácsonyra kaptam)
Leiner Laura: A Szent Johanna Gimi 7. (Rukkarácsonyra kaptam)
Morgan Rice: A hősök küldetése (nyertem)


2014. januárban szerzett könyveim:
Katie Alender: A rossz lányok nem halnak meg (Blogturnés játékon nyerte egy ismerősöm és cseréltünk)
Frescura - Tomatis: A világ a Te szemeddel (vettem)
On Sai: Scar (férjem nyerte) :)
Jon C. Grimwood: Pusztító angyal (cseréltem)
Michelle Zink: Prófécia (vettem)
Thomas Chagnaud: Másvalaki (vettem)

Remélem, a február is ilyen jól alakul majd.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Template by:

Free Blog Templates