2014. október 1., szerda

Beleolvastam (szeptember)

Eljött az ideje a szeptemberi hónap áttekintésének és a beleolvasó rovatnak. A szeptember különböző egyéb teendőim és elfoglaltságaim miatt (újabb egyetemi képzés, kórházi kezelés, stb.) nem volt annyira termékeny olvasás terén, de most is akad néhány könyv, amibe már beleolvastam. Lássuk, melyek ezek és mik az első benyomásaim róluk. 


Sherry Gammon: Szerethetetlen

Még csak tegnap kezdtem olvasni ezt  a könyvet, de úgy gondolom, hamar végezni fogok vele. Nagyon ütősen indult és izgalmasnak tűnik a folytatás, emellett (eddig még) a szereplők is szimpatikusnak tűnnek. Remélem, nem fogok csalódni.

John Green - Csillagainkban a hiba

John Green: Csillagjainkban a hiba

Körülbelül a könyv felénél járok. Még a filmváltozat bemutatója előtt el akartam olvasni, de sajnos nem sikerült. Azóta láttam a filmet és most annál kevésbé van kedvem tovább olvasni a történetet. Egyébként mint olvasásélmény egyelőre nem nyűgözött le, valahogy másra számítottam. Még nem sikerült rájönnöm, miért rajonganak ennyien ezért a könyvért. Nem adom fel, mindenképpen el fogom olvasni. Ha minden jól megy, hamarosan olvashatjátok a kritikámat róla. 


Kelly Creagh: Nevermore - Soha már

Imádom az irodalmat, a verseket és Edgar Allen Poe művészete különösen kedves a szívemnek, ezért keltette fel az érdeklődésemet ez a könyv. Sejtelmes, titokzatos hangulatú regény, ugyanakkor fiatalos és romantikus is. Olyan, mint amit vártam, se több, se kevesebb. Természetesen a sötét, komor és vészjósló hangulattól messze van. Eddig tetszik, de még csak néhány fejezetet olvastam el és félek, hogy a sztori átmegy tinilimonádéba. Majd meglátjuk...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Template by:

Free Blog Templates