2014. május 2., péntek

Beleolvastam (május)

Sziasztok! 

Itt a májusi "beleolvastam"-lista. Néhány olyan könyvről írok pár sort ebben a rovatban, amiről csak éppen alakuló véleményem van, mert még nem olvastam el teljesen. Lássuk, melyik könyvben hol tartok és mik az első benyomások...

Charlaine Harris: Vérszag (True blood 4.)


A sorozat első három részével már megbirkóztam, de ez a negyedik úgy tűnik, kifog rajtam. Már hosszú hónapok óta próbálom rávenni magam, hogy tovább olvassam, de nem megy. Nehéz az olvasás, mikor kevés a párbeszéd és hosszú bekezdéseken keresztül össze vagyok zárva Sookie gondolataival. Egyébként eddig nem volt rossz ez a rész, voltak benne váratlan fordulatok. Az első három kötetről majd hozok értékelést, ha összekapom magam és akkor már kénytelen leszek ezt is folytatni. Addig várok vele.

Maggie Stiefvater: Linger


A Shiver második részével már évek óta (nem vicc) harcolok. Amennyire szerettem az első részt, akkora csalódás a második. Nem köt le a mellékszereplők sorsa, nehezen haladok vele. Most már tényleg nagyon ideje lenne befejeznem, de egyszerűen nincs kedvem megint belefogni, pedig már túl vagyok a háromnegyedén is. Előbb-utóbb csak sikerül...

Naomi Novik: Őfelsége sárkánya


Szeretem a fantasyt, szeretek a sárkányokról olvasni, és ebben a könyvben ráadásul egy eszméletlenül cuki, szeretnivaló sárkány szerepel, az olvasással viszont nagyon-nagyon lassan haladok. A történet pedig nem rossz, csak annyira lassú! Hosszú fejezetek, kevés párbeszéd, csak tömör szöveg, hosszú bekezdések,  lassú tempó, régies kifejezések... egyszerűen fárasztó olvasni. A főszereplő és Temeraire, a sárkány közti szeretetteljes kapcsolat nagyon tetszik, majd valamikor ráveszem magam, hogy a könyv végére érjek. Jelenleg a kétharmadánál tartok.

Nalini Singh: Angyalvér - Angyali vadász 1. 



Elkezdtem ezt a sokak által annyira jónak mondott sorozatot. Hát, mit ne mondjak, eddig nem győzött meg. Az első könyv első négy fejezetét sikerült elolvasnom eddig, de nem köt le. Egyáltalán nem vágyom arra, hogy folytassam, pedig tudom, hogy már több kötete is van és állítólag azok is jók. Hát majd meglátjuk, milyen lesz a kapcsolatom ezzel a sorozattal. De csak később. Annyira ugyanis nem vagyok rá kíváncsi, hogy a közeljövőben a kezembe vegyem. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Template by:

Free Blog Templates